A Sziget nyereményjátékkal buzdítja a fiatalokat a környezetvédelemre
2016. augusztus 10. írta: Jachimek Anett

A Sziget nyereményjátékkal buzdítja a fiatalokat a környezetvédelemre

Nagy Ákos súlyemelő világbajnok emeli majd a magasba a vállalkozó kedvű fesztiválozókat, akik elmondhatják magukról: „ők sem nehezek”. Ahogy a környezet védelme sem az.

Ahogy korábban arról mi is beszámoltunk, egyre hangsúlyosabban jelenik meg a környezetvédelem a Sziget fesztiválon, amely az idei évtől a Médiaunió tagja. A fesztivál egyik jelmondata 2016-ban a „Sziget is recycling”, a rendezvény szervezői kifejezetten figyelnek majd arra, hogy a környezettudatosság és az újrahasznosítás fontosságára felhívják a rendezvény látogatóinak figyelmét.

Pénteken és szombaton 14 és 18 óra között pedig a Sziget Recycling centereknél várja a vállalkozó kedvű fesztiválozókat Nagy Ákos súlyemelő világbajnok. Azok a fesztiválozók, akik vállalják, hogy Nagy Ákos felemelje őket, jegyet nyerhetnek a jövő évi Sziget fesztiválra. A magasba emelésről készült képet #nemnehéz hastag-gel és a „Nem nehéz a környezetvédelem. És én sem vagyok az.” szöveggel kell feltölteni a Facebookra, valamint lájkolni kell a Nem nehéz Facebook oldalát. A tíz legtöbb like-ot kapó játékos SZIGET napi jegyet nyer a jövő évi fesztiválra.

download.jpg

Örülök, hogy a szervezők megtaláltak ezzel a felkéréssel és én is hozzájárulhatok a jó ügyhöz. A környezetvédelmet, és a környezetre való odafigyelést magam is fontosnak tartom, igyekszem a hétköznapok során is így élni.

– monda Nagy Ákos, súlyemelő világbajnok.

A Médiaunió idei kampányának részeként augusztus 12-én, pénteken 15 órától a Civil Szigeten a Közép- és Kelet-Európai Regionális Környezetvédelmi Központ sátrában hírességek beszélgetnek arról, számukra mit jelent a környezetvédelem. Lola, Bebe és Győrfi Pál szerepelnek a Médiaunió kampányában, a velük forgatott kis videók megtekinthetők a Nem nehéz Facebook oldalán.

download_2.jpg

Ha szemléletváltozást akarunk elérni, akkor a legfontosabb célcsoport a fiatalok és a fiatal felnőttek, így evidens, hogy a rendezvényeken is beszélünk a tudatos fogyasztásról. A Sziget és a Médiunió kampánya reményeink szerint erősíti egymást, így sokakhoz elér az üzenet, hogy egyáltalán nem nehéz figyelni a környezetre.

– mondta Gerendai Károlyi, a Sziget Kft vezetője és a Médiaunió elnökségi tagja.

Képek: MTI

A bejegyzés trackback címe:

https://ecolife.blog.hu/api/trackback/id/tr7810117360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása