Öko-design márka a BrandFestivalon
2016. október 07. írta: Jachimek Anett

Öko-design márka a BrandFestivalon

A WeWood is ott lesz az idei BrandFestival-on. A WeWood fából készült high-tech karórája maga a fenntartható divat. Minden eladott design karóra egy fa életét jelenti, valahol a világban.

A BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg stratégiaalkotási, márkaépítési és értékesítési tapasztalataikat. Az idei kétnapos esemény a márkaélményt járja körül.

Barna Tamás, Republic Group ügyvezető, a BrandFestival elnöke: „A BrandFestival indulás óta mindig is fontosnak tartottuk a klasszikus branding- és vállalati stratégiai témák mellett a fenntartható gondolat kérdéskörét. Idén külön öröm, hogy el tudtuk hívni az egykoron öko- branding startup-ként indult, mára komoly tényezővé vált WeWood vállalat alapítóját és ötletfelelősét. Így első kézből hallhatjuk a WeWood vásárlók bevonását lehetővé tevő, fenntarthatóságra épülő üzletstratégiáját.”

unnamed.jpg

A társadalmi felelősségvállalás sales ösztönző lehet? A WeWood rájött, hogy az élménybe csomagolt CSR képes növelni az eladásokat és cég értékét, sőt erősíti az érzelmi kötődést a márkához. Nincs mese, a felelős gondolkodást ma már el is várják a fogyasztók. Az idei BrandFestival-on ezt az üzleti filozófiát képviseli a WeWood, és Daniele Guidi, a cég társalapítója.

unnamed_1.jpg

Egy óra, egy fa, egy bolygó - szól a cég szlogene. Egy olasz óraimádó, és két öko-tudatos vállalkozó agyszüleménye a WeWood, amely egy menő, ipari nyesedékfából készült karóra. A 2009-es indulásától kezdve a vezetők felismerték, hogy az öko-branding komoly pozícionálási előnnyel jár. Az értékesítési modelljük lényege, hogy minden eladott óra után egy fát ültetnek el, így a vásárlással bárki tehet a környezetéért.

A cél 2020-ra az egymillió fa elérése. A faültetés amellett, hogy a jövőbe fektetés szimbóluma, fontos ökológiai jelentőséggel bír. A WeWood kreatívan ötvözi a természetességet és környezetvédelmet a stílussal és eleganciával. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2016. október 27-28- án, a Budapest Music Center-ben vár mindenkit, akinek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsa magát az élmezőnyben.

http://brandfestival.hu/

Fotók: wewood

A bejegyzés trackback címe:

https://ecolife.blog.hu/api/trackback/id/tr6311777945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robogó 2017.06.06. 18:41:52

Ha víz éri ez is megdagad és lötyögni fog benne a óramű.Gondolom.
süti beállítások módosítása