Jungheinrich - fenntartható megoldások
2016. május 10. írta: Jachimek Anett

Jungheinrich - fenntartható megoldások

A fenntartható törekvéseiről ismert Jungheinrich AG intenzíven foglalkozik az energiahatékonysággal és a környezetvédelemmel. A vállalati filozófiának egyik lényeges alkotóeleme az ökológiai gondolkodás és viselkedés, amely mind a gyártási  mind a szolgáltatási területeken megtalálható.

Környezetvédelmi törekvések

 A targoncagyártás, raktártechnika és anyagmozgatás területén kiemelkedő vállalat számára fontos, hogy a nyersanyagokat és az energiát is takarékos módon használják fel. A kibocsátás és a termelés különböző területein a targoncák energiafelhasználása a folyamatos ellenőrzés mellett tovább csökkent, ezáltal a Jungheinrich jelentős mértékben hozzájárul a környezet védelméhez.

Szén-dioxid-kibocsátás mérséklése

Az elmúlt 10 évben csökkenteniük a teljes termékkínálatunk szén-dioxid kibocsátását - a hagyományos szegmensekben, mint az elektromos, dízel- és gázüzemű homlokvillás targoncák, valamint a tolóoszlopos targoncák esetében több mint 25%-kal. Mindezt számos műszaki innovációval, melyek manapság a szén-dioxid kibocsátásnál jelentős szerepet játszanak.

Az ágazat első TÜV tanúsítvánnyal kitüntetett öko-mérlege

A Jungheinrich mint első anyagmozgatógép gyártó használhatja az "ellenőrzött öko-mérleggel rendelkező termék" megnevezést. A Jungheinrich öko-mérlege alapján kapta ezt a kitüntetést, s az ISO 14040 alapján tanúsították. 

160407-140709.jpg

Vállalati siker

A Jungheinrich AG az osztrák leányvállalatának 60 éves évfordulója alkalmából alkalmából sajtókonferenciát rendezett Bécsben. A nemzetközi sajtótájékoztatón a Jungheinrich AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja, Dr. Lars Brzoska globális piacelemzésében rámutatott arra, hogy Európában a belső égésű motorral hajtott anyagmozgató gépek részesedése csökkenő tendenciát mutat, míg a raktártechnikai gépek szegmense növekszik. Ezzel szemben az ázsiai országokban még mindig nagy az igény az egyszerűbb, belső égésű motoros targoncákra, amelyek a piac 66%-át képviselik. Bár Kínában és Indiában is a levegő szennyezettsége miatt enyhén csökken a kereslet a dízel- és gázüzemű gépek iránt az elektromos meghajtásúak javára. 

160407-130202.jpg

A Jungheinrich az elmúlt évben összességében 0,5%-os növekedést ért el a piaci volumen tekintetében, ezen belül Európában a növekedés 8,4%-os volt, a forgalom több mint 11%-kal, s ezzel párhuzamosan az alkalmazotti létszám 11,3%-kal bővült. A hamburgi székhelyű vállalat intenzív akvizíciós tevékenysége révén számos új piacon jelent meg az elmúlt években, s a konszern célkitűzése, hogy a Jungheinrich márka legyen az első számú választás az anyagmozgató gépek szegmensében. Az új piacokon – Malajzia, Románia, Dél-Afrika, Chile, Ausztrália – a cég a direkt értékesítési stratégiát helyezi előtérbe, és ennek erősítésével kíván eredményeket elérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ecolife.blog.hu/api/trackback/id/tr528701020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása