Egy zöld lépés - kihívást indít az E.ON a környezettudatosság jegyében
2018. május 07. írta: Ecolife Magazin

Egy zöld lépés - kihívást indít az E.ON a környezettudatosság jegyében

Az energiavállalat négy héten át tartó vállalássorozatra hív, amelyhez bárki csatlakozhat emailben vagy a közösségi médiában. Az „Egy zöld lépés” című játékkal a fenntarthatóság és az energiatudatosság fontosságára hívják fel a figyelmet. A résztvevők között egy elektromos robogót sorsolnak ki.  

 

Érdemes csatlakozni az #egyzöldlépés játékhoz az eon.hu/fenntarthatojovo oldalon, ahol a tudatosan gondolkodó, vállalkozókedvű játékosok olyan személyes vállalásokat tehetnek, melyekkel hozzájárulnak a környezet védelméhez, mert a szerencsés nyertes egy elektromos robogóval mehet tovább a megkezdett úton. A honlapon az is megtalálható, hogy az E.ON konkrétan milyen termékekkel és programokkal járul hozzá a fenntartható jövőhöz.

 eon.jpg

 

„Szeretnénk felhívni az emberek figyelmét arra, hogy mindenki személy szerint sokat tehet az élhetőbb jövőért, ami sokszor egy határozott, zöld lépéssel kezdődik. Nem kell nagy dolgokra gondolni, az is számít, ha valaki elkezd biciklivel járni munkába, kerüli a PET palack használatát, kihúzza éjszakára a telefonját a töltőből, vagy a szezonális és helyi termelésű zöldségeket, gyümölcsöket részesíti előnyben. Ha igazi változást szeretnénk elérni, akkor egyéni szinten is környezettudatosan kell élnünk. Én például azt fogadtam meg, hogy zero műanyag életvitelt igyekszem folytatni, vagyis nem iszom műanyag palackból, ezt elkerülöm, amikor csak lehet” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

 

Az E.ON 5000 magyarországi munkavállalójának és családjaiknak egy játék keretében szintén lehetősége nyílik csatlakozni a kihívássorozathoz, amelyben ismert emberek és az E.ON Energy Globe Magyarország verseny döntősei közül is többen tesznek vállalásokat és részt vettek azok megfogalmazásában is. A hazánk leginnovatívabb fenntarthatósági projektjeit felsorakoztató verseny győzteseit május 7-én, a Várkert Bazárban hirdetik ki.

 

A vállalat másfél hete indította el legújabb, zöld emberkés márkakampányát, amivel a megújult energiatudatos megoldásaira és gondolkodásmódjára hívja fel a figyelmet. Az E.ON neonzöld figurája már elindult a hozzá csatlakozókkal egy zöldebb, energiahatékonyabb jövő felé, és arra ösztönöz mindenkit, hogy legyen partner ebben.

 

Az E.ON tudja, hogy ha energiáról van szó, nem mindegy, merre indulunk. Napelemes rendszerek, komplex hűtési és fűtési megoldások, elektromos autózás – ezek a vállalat új szolgáltatásai, amelyekkel kényelmesebbé és hatékonyabbá teszi az ügyfelek mindennapjait. Az E.ON elkötelezett a fenntarthatóság mellett, és a zöld megoldásokat helyezi szolgáltatásai és ügyfélmegoldásai középpontjába, ám tisztában van azzal, hogy igazán nagy változást csak közösen lehet elérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ecolife.blog.hu/api/trackback/id/tr3013897998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.