Az idő sürget – új üzleti modellek kellenek
2018. október 19. írta: Ecolife Magazin

Az idő sürget – új üzleti modellek kellenek

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat

„A vezetők elsődleges felelőssége a fenntartható értékteremtés a nagy változások korában” – derült ki Doreswamy Nandkishore (Nandu) előadásából a BCSDH üzleti ebédjén, amelynek fókuszában a fenntartható életmód állt. A rendezvényen a  Fenntartható jövőért díj átadásával kiemelkedő vezetőket és vállalati megoldásokat is elismertek.

oii.jpg

Budapest, 2018. október 18. –A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) üzleti ebédjén került sor az üzleti szféra számára készült két pontos ajánlás bemutatására, ami a fenntartható életmód általánossá tételéhez vezető utat mutatja meg.

A GDP mintegy 30%-át megtermelő 82 tagvállalatot tömörítő szervezet idén másodszor adta át a Fenntartható jövőért díjat Változásvezető, Vezető nő és Üzleti megoldás kategóriában.
sldkdfmlkw.jpg

Szükség van változásra és új modellekre, de a fókuszban a fenntartható értékteremtésnek kell állnia - Nandu Nandkishore előadása

„A nagy változások korában élünk, ahol a szervezetek túlélése attól függ, hogy képesek-e alkalmazkodni és változni.  – mutatott rá előadásábanDoreswamy Nandkishore (Nandu) a Nestlé SA egykori ügyvezető alelnöke, jelenleg a London Business School Stratégiai és Vállalkozási Karának vezető tanácsadója - Egy dolog azonban nem változhat: az értékek és elvek mellett való elköteleződés, mivel ez a bizalom alapja, amely – bár nem kézzelfogható - mégis a vállalatok tartós és maradandó értéke. Ezért a szakmai vezetők elsődleges felelőssége a fenntartható értékteremtés és a bizalomépítés.”

Kiemelte: egyre sürgetőbb, hogy az üzleti élet és a vállalatok a változások élére álljanak, a vezetőknek pedig vállalataikat fel kellkészíteni a modellváltásra.

seefes.jpg

A BCSDH ajánlása a fenntartható életmód általánossá tételéért

„Az ENSZ jelentése szerint már csak 12 évünk van, hogy megállítsuk a klímaváltozást és a fenntarthatóság útjára lépjünk. Ehhez elengedhetetlen, hogy a fenntartható életmód általánossá váljon. Ennek elterjesztésében a vállalatoknak egyértelmű feladatuk és felelősségük van. Szerencsére világ és hazai szinten is a vállalatok elköteleződése a cél iránt egyre nagyobb”– mondta el beszédében Ifj. Chikán Attila, a szervezet elnöke, felvezetve azt a két pontos ajánlást, amelyet a BCSDH, tagvállalatainak vezetőivel közösen fogalmazott meg, hogy segítsenek az üzleti szférának megtenni a fenntartható életmód általánossá tételéhez szükséges lépéseket:

A BCSDH ajánlása az üzleti szektor számára a fenntartható életmódért:

  1. Üzleti modellváltás a fenntartható termékek és szolgáltatások versenyképessé tétele érdekében
  2. A fogyasztók szemléletformálása a márkákon keresztül a fenntarthatóság irányába

Az ajánlás szakmai előkészítésében és megfogalmazásában közel80első számú vezető, civil, tudományos és vállalati szakember vett részt. Mind az üzleti szektor, mind az érintettjei számára azonosítottak olyan üzleti megoldásokat, amelyek terjesztésével és megvalósításával növelhetik pozitív hatásukat a fenntartható életmód kapcsán.

A program idei főtámogatói: MasterGood, Nestlé. Kiemelt támogatói: Alteo, McDonald's, MOL, Unilevertovábbi támogatói pedig: Allianz, E.On, Essity,Folprint, Hungarocontrol, HVG, KPMG, Rossmann, voltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://ecolife.blog.hu/api/trackback/id/tr7214310315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.