Izgalmas, érdekes témák, kiváló előadók, meghökkentő gondolatok, érdeklődő közönség – így jellemezhetnénk a GREEN BRANDS Akadémia harmadik összejövetelét, amelyre június 5-én a Mozsár Bisztróban kerül sor. Az Akadémia résztvevői elméleti tudást és gyakorlati ismereteket is kapnak arról, miért üzlet a környezeti fenntarthatóság.
Mitől lesz zöld egy márka?
A címben feltett kérdésre hozzávetőleg tudjuk a választ: attól, hogy felelősen működik, odafigyelve a környezetre, mint egyik érintettjére. A probléma inkább az, hogy miképpen ad erről hírt a külvilágnak, a fogyasztóinak, a partnereinek? Hogyan emeli be a felelős működést a márkaértékei közé? Hogyan csinálják ezt azok, akik már tudják, hogy mit kell tenni? Hogyan kommunikálják a cégek, hogy ők felelősen működnek, anélkül, hogy ez a kommunikáció kérkedésnek tűnne, s visszatetszővé válna?
Ilyen és hasonló kérdésekre keresik a választ előadóink: Wiszkidenszky András, GREEN BRANDS regionális igazgatója, Buza Kriszta, a StyleCommunications brandügynökség vezetője, Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke, az Emerald Public Relations ügyvezetője, Kadlók Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere valamint Stahl Judit.
Program:
- Wiszkidenszky András ( GREEN BRANDS) – Márkaérték és márkaidentitás
- Buza Kriszta (StyleCommunications) – A “szomszéd” kertje mindig zöldebb? Nemzetközi és hazai zöld márkák
- Lakatos Zsófia (Magyar PR Szövetség, Emerald Public Relations) – Egy szín mind fölött
- Stahl Judit és Kadlók Nelli (ROSSMANN Magyarország) – Zöld márkaépítés a gyakorlatban- hogyan csinálja a ROSSMANN
Helyszín: Mozsár Kávézó és Étterem (1065 Budapest, Nagymező utca. 21), 9:00 – 11:30 között
Regisztráció: www.green-brands.hu/akademia