,,A célunk a fenntartható iroda, munkakörnyezet és életforma népszerűsítése volt, abban a fogékony célcsoportban, amit a nagyvállalati dolgozók jelentenek. A tudatos vásárlási preferenciák egyre jobban terjedőben vannak a társadalom szélesebb köreiben, amit erősíteni szerettünk volna ezzel a különleges eseménnyel. Az ökológiai intelligencia növelése és a szemléletformálás elengedhetetlen a gyorsuló klímaváltozás megfékezése érdekében és ebben kulcsszerepe van a nagyvállalatoknak. Szerencsére egyre több hazai és nemzetközi vállalat ismeri fel, hogy a felelős magatartás szoros összefüggésben van a dolgozók elégedettségével és megtartásával. És itt nem csupán a well-being, azaz a jóllét támogatása a cél, hanem egy tágabb életszemlélet és stratégia felvállalása, ami jótékony hatással bír a dolgozók irodai életén túl is. Ezért fektettünk nagy hangsúlyt a természetesség, a harmónia és egyensúly kérdésére, ami elmélyítheti az egyén, a közösség és a környezet pozitív kapcsolatát” - mondta Palkó Zsolt, a kiadónk vezetője.
Green Office Week az ECOLIFE szervezésében
A múlt pénteken ért véget az ECOLIFE magazin által szervezett első zöld irodai termékbemutató és kiállítás, a Green Office Week, amely egybeesett a Nemzetközi Zöld Építés Hetével.
Az Infopark Budapest területén található Strabag “I” irodaház átriumában megrendezett kiállításon számos organikus, natúr és fenntartható gazdaságból származó terméket és szolgáltatást kínált a nyolc különböző területről érkezett kiállító.
A kiállítást Kovácsovics Mátyás STOK Tréner irodai ergonomikus tornája, valamint az ECO-DESIGN TEAM látványos újrahasznosított divatbemutatója színesítette. Köszönjük a kiállítóinknak és a Strabag Property and Facility Services minden munkatársának, hogy együttműködésükkel megvalósulhatott ez a hiánypótló esemény.
A kiállításon a résztvevők megkóstolhatták az Eisberg friss salátáit, valamint a Dr. Steinberger egészséges, kímélő és tisztító gyümölcs- és zöldségleveit. Az Europa Design különleges 3D AR bemutatót tartott a legújabb irodaberendezési trendekről, a Fleximedia környezettudatos irodaszereket és reklámeszközöket vonultatott fel, a Barátunk a Föld közel hozta hozzánk az újrahasznosított és fenntartható táskák világát. Az Advanced Building and Urban Design (ABUD) betekintést nyújtott a Well Building Standard (WELL) holisztikus minősítési rendszerébe, a Fészekrészek kipróbálható természetes és környezetbarát bútorokat mutatott be, a Budapest Klub Alapítvány pedig László Ervin magyar származású rendszerfilozófus könyveivel foglalta egységes keretbe azt a gondolatkört, amit a fenntarthatóság jelent ma egyre többünk számára.