A ModCloth nevű márka az első a világon, aki letette a Hirdetők Hősi Fogadalmát (Heroes Pledge for Advertisers), s ezzel végérvényesen felhagyott azzal, hogy tökéletesre szerkesztett ideálokkal bombázzon bennünket. Az ötlet egy női jogokért harcoló szervezet, a The Brave Girls Alliance fejéből pattant ki, mely 3 dolog betartására kötelezi az együttműködő márkákat. Törekedniük kell arra, hogy ne változtassák meg a modell méreteit, arányait, formáit és bőrszínét, amennyiben mégis eszközöl változtatásokat, köteles feltüntetni a "Truth in Advertising" feliratot, a retusált képeket pedig nem reklámozhatják olyan fórumokon, amelyet 13 éven aluliak is látogatnak. Őszintén reméljük, hogy a nem is olyan távoli jövőben minél több márka teszi majd le voksát a kezdeményezés mellett.
A bejegyzés trackback címe:
https://ecolife.blog.hu/api/trackback/id/7067283
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal